nazwa dokumentu: Burmistrz Brzostku zaprasza do zÅ‚ozenia ofert na peÅ‚nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania „Rozbudowa z przebudowÄ… istniejÄ…cego budynku oÅ›wiatowego

 

 

Znak sprawy: IZP.7013.2.2016                                                                              Brzostek 17.02.2016 r.

 

ZAPYTANIE CENOWE

 

Burmistrz Brzostku zaprasza do złożenia ofert na:

                                                                                              

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania

„Rozbudowa z przebudowÄ… istniejÄ…cego budynku oÅ›wiatowego (stara szkoÅ‚a)

z przeznaczeniem na przedszkole na działce nr ewid. gr. 1493 położonej

w miejscowoÅ›ci Brzostek, obrÄ™b 1, gm. Brzostek”

 

PostÄ™powanie poniżej 30 tyÅ›. euro prowadzone zgodnie z Wytycznymi

Instytucji ZarzÄ…dzajÄ…cej Regionalnym Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego

na lata 2014-2020 w sprawie udzielenia zamówieÅ„ wspóÅ‚finansowanych

ze Åšrodków EFRR, w stosunku do których nie stosuje siÄ™ ustawy ZamówieÅ„ Publicznych

(zaÅ‚. nr 1 do UchwaÅ‚y nr 103/2271/15 ZarzÄ…du Województwa Podkarpackiego )

 

1. Nazwa i adres ZamawiajÄ…cego:

Gmina Brzostek

ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek

tel./fax 14 68 03026, 14 68 03 025

www.bipbrzostek.mserwer.pl

e-mail:   gmina@brzostek.alpha.pl

REGON:         851661085      NIP:     872-22-23-191

                                                                 

2. Opis przedmiotu zamówienia i zakres opracowania:

Przedmiotem zamówienia jest: PeÅ‚nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania „Rozbudowa z przebudowÄ… istniejÄ…cego budynku oÅ›wiatowego (stara szkoÅ‚a) z przeznaczeniem na przedszkole na dziaÅ‚ce nr ewid. gr. 1493 poÅ‚ożonej w miejscowoÅ›ci Brzostek, obrÄ™b 1, gm. Brzostek”

           

Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„:

71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego.

 

Zakres nadzoru obejmuje branże:

- branża konstrukcyjno-budowlana (uprawnienia bez ograniczeń),

- branża sanitarna,

- branża elektryczna.

 

W skÅ‚ad zamówienia wchodzi nadzór nad nastÄ™pujÄ…cymi robotami:

Wykonanie prac związanych z rozbudową i przebudową istniejącego budynku oświatowego (Stara Szkoła) na cele 7-oddziałowego przedszkola wraz z instalacjami zewnętrznymi i wewnętrznymi, przebudową układu komunikacyjnego samochodowego i pieszego przy budynku oraz ogrodzeniem placu zabaw obejmujących:

  • RozbudowÄ™ budynku od strony póÅ‚nocnej,
  • Prace zwiÄ…zane ze zmianÄ… ukÅ‚adu i przeznaczenia pomieszczeÅ„ zgodnie z nowym sposobem użytkowania obiektu,
  • PrzebudowÄ™ drogi zewnÄ™trznej wokóÅ‚ budynku,
  • PrzebudowÄ™ chodników wokóÅ‚ budynku,
  • Wykonanie ogrodzenia placu zabaw,
  • Wykonanie zewnÄ™trznej instalacji burzowej i sanitarnej,
  • WymianÄ™ stolarki okiennej i drzwiowej,
  • Wykonanie docieplenia Å›cian, stropów i wykonanie tynków zewnÄ™trznych,
  • ZmianÄ™ konstrukcji dachowej, pokrycia dachowego, rur spustowych i rynien dachowych,
  • Wykonanie stropów podwieszanych, wykoÅ„czenia Å›cian, sufitów i posadzek,
  • Wykonanie wewnÄ™trznej instalacji wodociÄ…gowej,
  • Wykonanie wewnÄ™trznej instalacji kanalizacji sanitarnej,
  • Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji c.w.u.,
  • Wykonanie kotÅ‚owni gazowej z pompÄ… ciepÅ‚a i kotÅ‚em kondensacyjnym,
  • Wykonanie wewnÄ™trznej instalacji gazowej,
  • Zainstalowanie windy gastronomicznej,
  • Wykonanie wewnÄ™trznej instalacji elektrycznej, odgromowej, ochrony od porażeÅ„ i teletechnicznej.

 

Okres prowadzenia nadzoru przewidziany przez ZamawiajÄ…cego: termin wykonania robót budowlanych, odbiory koÅ„cowe wraz z dokumentacjÄ… powykonawczÄ… i rozliczeniem koÅ„cowym wykonawcy robót budowlanych.

 

ObowiÄ…zki i uprawnienia Inspektora:

a)    Zakres obowiÄ…zków i uprawnieÅ„ inspektorów nadzoru inwestorskiego wynika z przepisów Prawa budowlanego oraz zapisów projektu umowy o peÅ‚nieniu nadzoru.

b)    Inspektor nadzoru zobowiÄ…zany jest do wizytowania robót z czÄ™stotliwoÅ›ciÄ… zapewniajÄ…cÄ… prawidÅ‚owe wykonywanie zadania inwestycyjnego - przynajmniej 1 raz w tygodniu oraz w razie koniecznoÅ›ci na zgÅ‚oszenie ZamawiajÄ…cego.

c)    ZamawiajÄ…cy oczekuje, iż Inspektor (inspektorzy nadzoru poszczególnych branż) bÄ™dzie odnotowywaÅ‚ swój pobyt na budowie w dzienniku budowy i/lub w protokoÅ‚ach z narad na budowie.

d)    Inspektor zobowiÄ…zany jest do organizowania i koordynacji prac branżowych inspektorów nadzoru. ZamawiajÄ…cy okreÅ›la, iż koordynatorem zespoÅ‚u inspektorów na budowie bÄ™dzie inspektor branży konstrukcyjno-budowlanej.

e)    Organizowanie w razie koniecznoÅ›ci narad technicznych na budowie z udziaÅ‚em wszystkich stron procesu inwestycyjnego oraz protokoÅ‚owanie wszystkich ustaleÅ„ z tych narad.

f)     ObowiÄ…zkiem Inspektora nadzoru jest reprezentowanie interesów ZamawiajÄ…cego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodnoÅ›ci realizacji zadania z dokumentacjÄ… projektowÄ…, pozwoleniem na budowÄ™, obowiÄ…zujÄ…cymi przepisami, normami oraz zasadami wiedzy technicznej i umowÄ… zawartÄ… pomiÄ™dzy WykonawcÄ… robót budowlanych a ZamawiajÄ…cym.

g)    Inspektor ma sprawdzać jakość wykonanych robót, jakość wbudowywanych materiaÅ‚ów (egzekwowanie i odbiór od Wykonawcy atestów, certyfikatów itp.), a w szczególnoÅ›ci zapobieganie zastosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie.

h)    Inspektor ma sprawdzać i odbierać roboty budowlane ulegajÄ…ce zakryciu, uczestniczyć w próbach i odbiorach technicznych, w czynnoÅ›ciach odbioru gotowych obiektów.

i)      Inspektor nadzoru ma potwierdzać faktycznie wykonane roboty. Ma również dokonać rozliczenia rzeczowo-finansowego inwestycji objÄ™tej nadzorem – koÅ„cowego przy odbiorze koÅ„cowym zadania na podstawie kosztorysów powykonawczych oraz protokoÅ‚ów odbioru.

j)      Inspektor zobowiÄ…zany jest do sprawdzenia i odbioru od Wykonawcy robót budowlanych kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z atestami, pomiarami, badaniami, mapÄ… geodezyjnÄ… powykonawczÄ… i wszelkimi innymi zaÅ‚Ä…cznikami.

k)    Inspektor nadzoru zobowiÄ…zany jest do doprowadzania do usuniÄ™cia ewentualnych usterek i sporzÄ…dzenia odpowiednich protokoÅ‚ów.

l)      Inspektor nadzoru w porozumieniu z ZamawiajÄ…cym w razie potrzeby nawiÄ…zuje wspóÅ‚pracÄ™ z nadzorem autorskim, nadzorem budowlanym.

m)  Inspektor nadzoru w przypadku gdy w trakcie realizacji inwestycji zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych nieprzewidzianych umowÄ… z wykonawcÄ… robót budowlanych, powinien niezwÅ‚ocznie zawiadomić o tym ZamawiajÄ…cego celem podjÄ™cia decyzji, co do ich zlecenia wykonawcy. Bez zgody ZamawiajÄ…cego Inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania wykonawcy robót polecenia wykonania tych robót.

n)    Inspektor nadzoru zobowiÄ…zany jest do wyegzekwowania od wykonawcy robót kompletu dokumentów niezbÄ™dnych do przeprowadzenia odbioru koÅ„cowego i oddania obiektu do użytkowania.

  • o)    Inspektor nadzoru bierze udziaÅ‚ w sporzÄ…dzaniu protokoÅ‚u odbioru koÅ„cowego.

p)    Jeżeli zajdzie konieczność wykonania robót niezbÄ™dnych ze wzglÄ™du na bezpieczeÅ„stwo lub zabezpieczenie przed awariÄ…, to Inspektor dokona niezbÄ™dnych zapisów w Dzienniku Budowy i powiadomi o tym niezwÅ‚ocznie ZamawiajÄ…cego.

q)    Inspektor – jego przedstawiciele inspektorzy branżowi – bÄ™dÄ… (po pisemnym wezwaniu) zobowiÄ…zani do uczestniczenia w okresowych przeglÄ…dach gwarancyjnych oraz w odbiorze ostatecznym bez dodatkowego wynagrodzenia, w ramach oferowanego wynagrodzenia umownego.

 

Informacje o realizowanym obiekcie i robotach

 

Z dokumentacjÄ… technicznÄ… zadania można zapoznać siÄ™ na miejscu w UrzÄ™dzie Miejskim w Brzostku pok.  Nr 3. Informujemy jednoczeÅ›nie, iż szczegóÅ‚owe zakresy robót opisane w projektach wykonawczych zamieszczono jako zaÅ‚Ä…czniki w formie elektronicznej w przetargu na realizacjÄ™ zadania pn. „Przebudowa, rozbudowa budynku oÅ›wiatowego (Stara SzkoÅ‚a) z przeznaczeniem na przedszkole oraz ogrodzenia placu zabaw w miejscowoÅ›ci Brzostek”

 

W ramach zaoferowanej ceny Inspektor nadzoru zobowiÄ…zany bÄ™dzie do wspóÅ‚pracy z ZamawiajÄ…cym przy opracowywaniu i skÅ‚adaniu ewentualnych wniosków o dofinansowanie realizacji inwestycji ze źródeÅ‚ zewnÄ™trznych.

 

3. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupeÅ‚niajÄ…cych.

ZamawiajÄ…cy nie przewiduje udzielenia wyÅ‚onionemu wykonawcy zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych.

 

4.Informacja o sposobie porozumiewania siÄ™ zamawiajÄ…cego z wykonawcami, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania siÄ™ z wykonawcami.

W postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia wszelkie wnioski, oÅ›wiadczenia, zawiadomienia oraz informacje ZamawiajÄ…cy i Wykonawcy bÄ™dÄ… przekazywać pisemnie, faksem (nr faksu 14 68 03 025) lub drogÄ… elektronicznÄ… inwestycje@brzostek.pl, za wyjÄ…tkiem zÅ‚ożenia oferty, gdzie zastrzeżona jest forma pisemna.

Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: StanisÅ‚aw Król, tel. 14 68 03 003

 

5. Termin wykonania zamówienia:

Od dnia protokolarnego przekazania placu budowy przez okres wykonania robót budowlanych, odbiory częściowe i koÅ„cowy wraz z dokumentacjÄ… powykonawczÄ… i rozliczeniem koÅ„cowym wykonawcy robót budowlanych do dnia sporzÄ…dzenia i podpisania protokoÅ‚u odbioru koÅ„cowego po usuniÄ™ciu wszystkich wad. Przewidywany okres zakoÅ„czenia robót budowlanych 31.07.2016 r.

 

6. Przy wyborze ZamawiajÄ…cy bÄ™dzie kierowaÅ‚ siÄ™ kryterium: cena – znaczenie kryterium – 100% (100 pkt.)

MaksymalnÄ… liczbÄ™ punktów otrzyma oferta z najniższÄ… cenÄ… ofertowÄ…  brutto za caÅ‚ość przedmiotu zamówienia - 100 pkt. Za najkorzystniejszÄ… uznana zostanie oferta z najwiÄ™kszÄ… iloÅ›ciÄ… punktów.

Liczba punktów z pozostaÅ‚ych ofert wyliczona zostanie wg nastÄ™pujÄ…cego wzoru:

                        C = Cn/Co * 100

              gdzie:        

              C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena ofertowa”

              Cn – cena brutto oferty najtaÅ„szej

              Co – cena brutto ocenianej oferty

W trakcie obliczania punktacji ZamawiajÄ…cy zastosuje zaokrÄ…glenia otrzymanego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

Z wykonawcÄ…, który speÅ‚ni wymagania i uzyska najwiÄ™kszÄ… ilość punktów, zostanie podpisana Umowa, której wzór stanowi ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 do Zapytania cenowego.

 

7. O udzielenie zamówienia mogÄ… ubiegać siÄ™ wykonawcy, którzy speÅ‚niajÄ… warunki dotyczÄ…ce:

a)    posiadania uprawnieÅ„ do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci, jeżeli przepisy prawa nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek ich posiadania,

b)    posiadania wiedzy i doÅ›wiadczenia,

c)    dysponowania odpowiednim potencjaÅ‚em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

d)    znajdujÄ… siÄ™ w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiajÄ…cej wykonanie zamówienia.

W celu potwierdzenia speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu wykonawca skÅ‚ada oÅ›wiadczenie – zaÅ‚. nr 1.

 

8. Istotne postanowienia umowy:

Wzór umowy stanowi zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do zapytania cenowego.

 

9. Opis sposobu przygotowania ofert:

Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 1 do zapytania cenowego.

Oferta powinna być złożona w zamkniętej, nieprzeźroczystej kopercie.

 

10. Miejsce i termin składania ofert:

OfertÄ™ należy zÅ‚ożyć w UrzÄ™dzie Miejskim w Brzostku, lub przesÅ‚ać droga pocztowÄ… na adres UrzÄ…d Miejski w Brzostku ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek, nie później niż do dnia 29.02.2016 r. do godz. 09:30

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Brzostku, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek w dniu 29.02.2016 r. o godz. 9.40.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

BezpoÅ›rednio przed otwarciem ofert zamawiajÄ…cy podaje kwotÄ™ jakÄ… przeznaczyÅ‚ na sfinansowanie zamówienia.

W trakcie spotkania zamawiajÄ…cy poinformuje wykonawców o iloÅ›ci zÅ‚ożonych ofert, a także poda nazwy i adresy wykonawców oraz ceny poszczególnych ofert.

W toku badania ofert i oceny ofert zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz może poprawić oczywiste omyłki rachunkowe.

 

11. Opis sposobu obliczania ceny:

1)    Cena oferty to cena przedstawiona przez wykonawcÄ™ w ofercie.

2)    Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty i podatki. Stawka podatku VAT musi być zgodna z obowiÄ…zujÄ…cymi przepisami. Wykonawca okreÅ›li w ofercie cenÄ™ brutto, która stanowić bÄ™dzie wynagrodzenie za realizacjÄ™ caÅ‚ego przedmiotu zamówienia.

 

12. Termin i warunki płatności:

Należne wynagrodzenie z tytuÅ‚u wykonania umowy bÄ™dzie regulowane po protokolarnym pozytywnym odbiorze robót, w terminie 30 dni od daty przedstawienia ZamawiajÄ…cemu faktury przez WykonawcÄ™ na wskazany przez niego rachunek bankowy.

Fakturowanie odbywać się będzie jednorazowo, fakturą końcową.

 

13. Informacja na temat zakresu wykluczenia

Z postÄ™powania o zamówienie publiczne zostanÄ… wykluczeni wykonawcy, którzy nie speÅ‚niajÄ… warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu.

W celu unikniÄ™cia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiÄ…zanym osobowo lub kapitaÅ‚owo z ZamawiajÄ…cym. Przez powiÄ…zania kapitaÅ‚owe lub osobowe rozumie siÄ™ wzajemne powiÄ…zania miÄ™dzy ZamawiajÄ…cym lub osobami upoważnionymi do zaciÄ…gania zobowiÄ…zaÅ„ w imieniu ZamawiajÄ…cego lub osobami wykonujÄ…cymi w imieniu ZamawiajÄ…cego czynnoÅ›ci zwiÄ…zane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a WykonawcÄ…, polegajÄ…ce w szczególnoÅ›ci na:

a)    uczestniczeniu w spóÅ‚ce jako wspólnik spóÅ‚ki cywilnej lub spóÅ‚ki osobowej,

b)    posiadaniu co najmniej 10% udziaÅ‚ów lub akcji,

c)    peÅ‚nienie funkcji czÅ‚onka organu nadzorczego lub zarzÄ…dzajÄ…cego, prokurenta, peÅ‚nomocnika,

d)    pozostawaniu w zwiÄ…zku małżeÅ„skim, w stosunku pokrewieÅ„stwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieÅ„stwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

W celu potwierdzenia speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu wykonawca skÅ‚ada oÅ›wiadczenie – zaÅ‚. nr 1.

 

14. OkreÅ›lenie warunków zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego:

  1.  Zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku zaistnienia nastÄ™pujÄ…cych okolicznoÅ›ci:

1)    wystÄ…pienia opóźnieÅ„ wynikajÄ…cych z koniecznoÅ›ci przeprowadzenia uzgodnieÅ„ prawnych lub technicznych oraz pozyskania dodatkowych dokumentów formalno – prawnych od organów administracji publicznej w trakcie prowadzenia robót budowlanych,

2)    zmiany bÄ™dÄ…ce nastÄ™pstwem dziaÅ‚ania organów administracji, w szczególnoÅ›ci przekroczenie okreÅ›lonych przez prawo terminów wydawania przez te organy decyzji, zezwoleÅ„, uzgodnieÅ„ itp.,

3)    wystÄ…pienie okolicznoÅ›ci, których strony umowy nie byÅ‚y w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej starannoÅ›ci.

  1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.

 

15. Inne postanowienia:

 

1)    Oferta zÅ‚ożona w postÄ™powaniu przestaje wiÄ…zać w przypadku zamkniÄ™cia postÄ™powania dokonania wyboru Wykonawcy lub zawarcia umowy.

2)    ZÅ‚ożenie oferty bÄ™dzie uważane za akceptacjÄ™ zasad prowadzenia postÄ™powania opisanych w niniejszym dokumencie.

3)    Wykonawca ma prawo zÅ‚ożyć tylko jednÄ… ofertÄ™, sam lub jako reprezentant firmy. Wykonawca, który przedÅ‚oży wiÄ™cej niż jednÄ… ofertÄ™ zostanie wyÅ‚Ä…czony z postÄ™powania. Wykonawcy przedstawiajÄ… ofertÄ™ zgodnie z wymaganiami okreÅ›lonymi w zapytaniu cenowym.

4)    SkÅ‚adajÄ…cy ofertÄ™ pozostaje zwiÄ…zany niÄ… przez okres 30 dni.

5)    Wykonawca może wprowadzać zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupeÅ‚nienia do zÅ‚ożonych ofert pod warunkiem, że ZamawiajÄ…cy otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzaniu zmian, poprawek itp. przed terminem skÅ‚adania ofert.

6)    ZamawiajÄ…cy zastrzega sobie prawo unieważnienia postÄ™powania na każdym etapie postÄ™powania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytuÅ‚u.

 

 

 

Załączniki:

  1. Formularz „Formularz  ofertowy” – zaÅ‚Ä…cznik Nr 1
  2. Projekt umowy – zaÅ‚Ä…cznik Nr 2,

 

 

Brzostek, dnia 17.02.2016 r.

 

 

ZamawiajÄ…cy:

Burmistrz Brzostku

Wojciech Staniszewski

 

 

Załącznik nr 1

 

......................................................                                                                                                   

......................................................

       (Nazwa i adres Wykonawcy)

 

tel/fax ...............................................

e-mail…………………………………

 

Formularz ofertowy

 

                                                                                                         

                                                                                                                                  Gmina Brzostek

                                                                                                                                  ul. Rynek 1,

39-230 Brzostek

(nazwa i adres ZamawiajÄ…cego)

 

 

NawiÄ…zujÄ…c do zapytania cenowego z dnia 17.02.2016 r. na: PeÅ‚nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania „Rozbudowa z przebudowÄ… istniejÄ…cego budynku oÅ›wiatowego (stara szkoÅ‚a) z przeznaczeniem na przedszkole na dziaÅ‚ce nr ewid. gr. 1493 poÅ‚ożonej w miejscowoÅ›ci Brzostek, obrÄ™b 1, gm. Brzostek”

 

 

1. OÅ›wiadczamy, że oferujemy wykonanie caÅ‚oÅ›ci przedmiotu zamówienia:

za wynagrodzeniem ryczałtowym

w kwocie netto: ............................................................................................................................................

słownie: ........................................................................................................................................................

VAT(23%)…………………………………………………………………………………..…………………………

sÅ‚ownie: …………………………………………………………………………..……………………………………

w kwocie brutto: ............................................................................................................................................

słownie: ........................................................................................................................................................

 

2. Oświadczamy, że oferujemy Zamawiającemu 30 dniowy okres płatności od terminu złożenia faktury po końcowym protokole odbioru.

       

3. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z treścią zapytania cenowego i nie wnosimy do niego zastrzeżeń.

 

4.OÅ›wiadczamy, że dokonamy realizacji zamówienia, zgodnie z projektem umowy w przypadku wybrania naszej oferty jako najkorzystniejszej zobowiÄ…zujmy siÄ™ do zawarcia umowy na warunkach okreÅ›lonych w zapytaniu cenowym w miejscu i terminie wskazanym przez ZamawiajÄ…cego.

 

5. Oświadczamy, że wyrażamy zgodę na propozycję, że sprawy sporne będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.

 

6. Oświadczamy, że:

a)    Posiadamy uprawnienia do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci, jeżeli przepisy prawa nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek ich posiadania,

b)    Posiadamy wiedzÄ™ i doÅ›wiadczenie,

c)    Dysponujemy odpowiednim potencjaÅ‚em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

d)    Znajdujemy siÄ™ w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiajÄ…cej wykonanie zamówienia.

 

7. Oświadczamy, że nie jesteśmy powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym*

 

*Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi

w imieniu ZamawiajÄ…cego czynnoÅ›ci zwiÄ…zane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a WykonawcÄ…, polegajÄ…ce w szczególnoÅ›ci na:

a)    uczestniczeniu w spóÅ‚ce jako wspólnik spóÅ‚ki cywilnej lub spóÅ‚ki osobowej,

b)    posiadaniu co najmniej 10% udziaÅ‚ów lub akcji,

c)    peÅ‚nienie funkcji czÅ‚onka organu nadzorczego lub zarzÄ…dzajÄ…cego, prokurenta, peÅ‚nomocnika,

d)    pozostawaniu w zwiÄ…zku małżeÅ„skim, w stosunku pokrewieÅ„stwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieÅ„stwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kuratel

 

 

 

 

 

 

..........................................................                                    ..............................................................

(miejsce i data)                                                                                 (pieczęć i podpis Wykonawcy)

 

 

Załącznik Nr 2

 

Projekt umowy

 

Umowa zawarta w wyniku rozstrzygniÄ™tego postÄ™powania poniżej 30 tyÅ›. euro prowadzonego zgodnie z Wytycznymi Instytucji ZarzÄ…dzajÄ…cej Regionalnym Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w sprawie udzielenia zamówieÅ„ wspóÅ‚finansowanych ze Åšrodków EFRR, w stosunku do których nie stosuje siÄ™ ustawy ZamówieÅ„ Publicznych (zaÅ‚. nr 1 do UchwaÅ‚y nr 103/2271/15 ZarzÄ…du Województwa Podkarpackiego )

Do wykładni postanowień umowy stosuje się postanowienia zapytania cenowego.

 

W dniu …………………………… w Brzostku zawarto umowÄ™ pomiÄ™dzy:

        

GminÄ… Brzostek z siedzibÄ… w 39-230 Brzostek, ul. Rynek 1, zwanÄ… dalej ZamawiajÄ…cym, reprezentowanÄ… przez:

 

………………………………………………………………………………………………………………………….

a

………………………………………………………………………………………………………………………….

zwana/ym dalej WykonawcÄ…,

reprezentowanym przez:

 

………………………………………………………………………………………………………………………….

następującej treści:

 

§ 1

ZamawiajÄ…cy zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania. PeÅ‚nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania „Rozbudowa z przebudowÄ… istniejÄ…cego budynku oÅ›wiatowego (stara szkoÅ‚a) z przeznaczeniem na przedszkole na dziaÅ‚ce nr ewid. gr. 1493 poÅ‚ożonej w miejscowoÅ›ci Brzostek, obrÄ™b 1, gm. Brzostek”

Zakres nadzoru obejmuje branże:

- branża konstrukcyjno-budowlana (uprawnienia bez ograniczeń),

- branża sanitarna,

- branża elektryczna.

W skÅ‚ad zamówienia wchodzi nadzór nad nastÄ™pujÄ…cymi robotami:

Wykonanie prac związanych z rozbudową i przebudową istniejącego budynku oświatowego (Stara Szkoła) na cele 7-oddziałowego przedszkola wraz z instalacjami zewnętrznymi i wewnętrznymi, przebudową układu komunikacyjnego samochodowego i pieszego przy budynku oraz ogrodzeniem placu zabaw obejmujących:

  • RozbudowÄ™ budynku od strony póÅ‚nocnej,
  • Prace zwiÄ…zane ze zmianÄ… ukÅ‚adu i przeznaczenia pomieszczeÅ„ zgodnie z nowym sposobem użytkowania obiektu,
  • PrzebudowÄ™ drogi zewnÄ™trznej wokóÅ‚ budynku,
  • PrzebudowÄ™ chodników wokóÅ‚ budynku,
  • Wykonanie ogrodzenia placu zabaw,
  • Wykonanie zewnÄ™trznej instalacji burzowej i sanitarnej,
  • WymianÄ™ stolarki okiennej i drzwiowej,
  • Wykonanie docieplenia Å›cian, stropów i wykonanie tynków zewnÄ™trznych,
  • ZmianÄ™ konstrukcji dachowej, pokrycia dachowego, rur spustowych i rynien dachowych,
  • Wykonanie stropów podwieszanych, wykoÅ„czenia Å›cian, sufitów i posadzek,
  • Wykonanie wewnÄ™trznej instalacji wodociÄ…gowej,
  • Wykonanie wewnÄ™trznej instalacji kanalizacji sanitarnej,
  • Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji c.w.u.,
  • Wykonanie kotÅ‚owni gazowej z pompÄ… ciepÅ‚a i kotÅ‚em kondensacyjnym,
  • Wykonanie wewnÄ™trznej instalacji gazowej,
  • Zainstalowanie windy gastronomicznej,
  • Wykonanie wewnÄ™trznej instalacji elektrycznej, odgromowej, ochrony od porażeÅ„ i teletechnicznej.

ObowiÄ…zki i uprawnienia Inspektora:

a)    Zakres obowiÄ…zków i uprawnieÅ„ inspektorów nadzoru inwestorskiego wynika z przepisów Prawa budowlanego oraz zapisów projektu umowy o peÅ‚nieniu nadzoru.

b)    Inspektor nadzoru zobowiÄ…zany jest do wizytowania robót z czÄ™stotliwoÅ›ciÄ… zapewniajÄ…cÄ… prawidÅ‚owe wykonywanie zadania inwestycyjnego - przynajmniej 1 raz w tygodniu oraz w razie koniecznoÅ›ci na zgÅ‚oszenie ZamawiajÄ…cego.

c)    ZamawiajÄ…cy oczekuje, iż Inspektor (inspektorzy nadzoru poszczególnych branż) bÄ™dzie odnotowywaÅ‚ swój pobyt na budowie w dzienniku budowy i/lub w protokoÅ‚ach z narad na budowie.

d)    Inspektor zobowiÄ…zany jest do organizowania i koordynacji prac branżowych inspektorów nadzoru. ZamawiajÄ…cy okreÅ›la, iż koordynatorem zespoÅ‚u inspektorów na budowie bÄ™dzie inspektor branży konstrukcyjno-budowlanej.

e)    Organizowanie w razie koniecznoÅ›ci narad technicznych na budowie z udziaÅ‚em wszystkich stron procesu inwestycyjnego oraz protokoÅ‚owanie wszystkich ustaleÅ„ z tych narad.

f)     ObowiÄ…zkiem Inspektora nadzoru jest reprezentowanie interesów ZamawiajÄ…cego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodnoÅ›ci realizacji zadania z dokumentacjÄ… projektowÄ…, pozwoleniem na budowÄ™, obowiÄ…zujÄ…cymi przepisami, normami oraz zasadami wiedzy technicznej i umowÄ… zawartÄ… pomiÄ™dzy WykonawcÄ… robót budowlanych a ZamawiajÄ…cym.

g)    Inspektor ma sprawdzać jakość wykonanych robót, jakość wbudowywanych materiaÅ‚ów (egzekwowanie i odbiór od Wykonawcy atestów, certyfikatów itp.), a w szczególnoÅ›ci zapobieganie zastosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie.

h)    Inspektor ma sprawdzać i odbierać roboty budowlane ulegajÄ…ce zakryciu, uczestniczyć w próbach i odbiorach technicznych, w czynnoÅ›ciach odbioru gotowych obiektów.

i)      Inspektor nadzoru ma potwierdzać faktycznie wykonane roboty. Ma również dokonać rozliczenia rzeczowo-finansowego inwestycji objÄ™tej nadzorem – koÅ„cowego przy odbiorze koÅ„cowym zadania na podstawie kosztorysów powykonawczych oraz protokoÅ‚ów odbioru.

j)      Inspektor zobowiÄ…zany jest do sprawdzenia i odbioru od Wykonawcy robót budowlanych kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z atestami, pomiarami, badaniami, mapÄ… geodezyjnÄ… powykonawczÄ… i wszelkimi innymi zaÅ‚Ä…cznikami.

k)    Inspektor nadzoru zobowiÄ…zany jest do doprowadzania do usuniÄ™cia ewentualnych usterek i sporzÄ…dzenia odpowiednich protokoÅ‚ów.

l)      Inspektor nadzoru w porozumieniu z ZamawiajÄ…cym w razie potrzeby nawiÄ…zuje wspóÅ‚pracÄ™ z nadzorem autorskim, nadzorem budowlanym.

m)  Inspektor nadzoru w przypadku gdy w trakcie realizacji inwestycji zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych nieprzewidzianych umowÄ… z wykonawcÄ… robót budowlanych, powinien niezwÅ‚ocznie zawiadomić o tym ZamawiajÄ…cego celem podjÄ™cia decyzji, co do ich zlecenia wykonawcy. Bez zgody ZamawiajÄ…cego Inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania wykonawcy robót polecenia wykonania tych robót.

n)    Inspektor nadzoru zobowiÄ…zany jest do wyegzekwowania od wykonawcy robót kompletu dokumentów niezbÄ™dnych do przeprowadzenia odbioru koÅ„cowego i oddania obiektu do użytkowania.

  • o)    Inspektor nadzoru bierze udziaÅ‚ w sporzÄ…dzaniu protokoÅ‚u odbioru koÅ„cowego.

p)    Jeżeli zajdzie konieczność wykonania robót niezbÄ™dnych ze wzglÄ™du na bezpieczeÅ„stwo lub zabezpieczenie przed awariÄ…, to Inspektor dokona niezbÄ™dnych zapisów w Dzienniku Budowy i powiadomi o tym niezwÅ‚ocznie ZamawiajÄ…cego.

q)    Inspektor – jego przedstawiciele inspektorzy branżowi – bÄ™dÄ… (po pisemnym wezwaniu) zobowiÄ…zani do uczestniczenia w okresowych przeglÄ…dach gwarancyjnych oraz w odbiorze ostatecznym bez dodatkowego wynagrodzenia, w ramach oferowanego wynagrodzenia umownego.

 

§ 2

Okres prowadzenia nadzoru:

Od dnia protokolarnego przekazania placu budowy przez okres wykonania robót budowlanych, odbiory częściowe i koÅ„cowy wraz z dokumentacjÄ… powykonawczÄ… i rozliczeniem koÅ„cowym wykonawcy robót budowlanych do dnia sporzÄ…dzenia i podpisania protokoÅ‚u odbioru koÅ„cowego po usuniÄ™ciu wszystkich wad. Przewidywany okres zakoÅ„czenia robót budowlanych 31.07.2016 r.

 

§ 3

Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy będzie wykonywał poprzez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia.

 

§ 4

  1. Strony ustalają, że Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe wyrażające się kwotą:

 

netto:               ………………………………………………………………………………………………………...

sÅ‚ownie:           ………………………………………………………………………………………………………...

VAT:               ………………………………………………………………………………………………………...

sÅ‚ownie:           ………………………………………………………………………………………………………...

brutto:             ………………………………………………………………………………………………………...

sÅ‚ownie:           ………………………………………………………………………………………………………...

2. Wykonawca wystawi fakturÄ™ koÅ„cowÄ… po koÅ„cowym odbiorze robót, sporzÄ…dzeniu i podpisaniu protokoÅ‚u odbioru koÅ„cowego po usuniÄ™ciu wszystkich wad.

Zapłata za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty przedstawienia Zamawiającemu faktury przez Wykonawcę.

3. Wykonawca oÅ›wiadcza, że uwzglÄ™dniÅ‚ ryzyko wynagrodzenia ryczaÅ‚towego w swojej ofercie oraz wszelkie koszty wynikajÄ…ce z wymagaÅ„ okreÅ›lonych w umowie na podstawie wÅ‚asnych kalkulacji i szacunków.

 

§ 5

Strony postanawiają, iż obowiązującą je formę odszkodowania stanowią kary umowne.

  1. Kary te będą naliczane w następujących wypadkach i wysokościach:

1)    Wykonawca zapÅ‚aci ZamawiajÄ…cemu kary umowne za odstÄ…pienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy w wysokoÅ›ci 10% wynagrodzenia umownego.

2)    ZamawiajÄ…cy pÅ‚aci Wykonawcy kary umowne z tytuÅ‚u odstÄ…pienia od umowy z przyczyn zależnych od ZamawiajÄ…cego w wysokoÅ›ci 10% wynagrodzenia umownego.

3)    Strony zastrzegajÄ… sobie prawo do odszkodowania uzupeÅ‚niajÄ…cego ponoszÄ…cego wysokość kar umownych do wysokoÅ›ci rzeczywiÅ›cie poniesionej szkody.

4)    W przypadku każdorazowego stwierdzenia niestarannego dziaÅ‚ania inspektora nadzoru w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokoÅ›ci 0,1% wynagrodzenia umownego.

 

§ 6

Warunki odstÄ…pienia od umowy:

W przypadkach, o których mowa w art.635 i 491 kodeksu cywilnego,

 

§ 7

  1. Zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku zaistnienia nastÄ™pujÄ…cych okolicznoÅ›ci:

1)     wystÄ…pienia opóźnieÅ„ wynikajÄ…cych z koniecznoÅ›ci przeprowadzenia uzgodnieÅ„ prawnych lub technicznych oraz pozyskania dodatkowych dokumentów formalno – prawnych od organów administracji publicznej w trakcie prowadzenia robót budowlanych,

2)     zmiany bÄ™dÄ…ce nastÄ™pstwem dziaÅ‚ania organów administracji, w szczególnoÅ›ci przekroczenie okreÅ›lonych przez prawo terminów wydawania przez te organy decyzji, zezwoleÅ„, uzgodnieÅ„ itp.,

3)     wystÄ…pienie okolicznoÅ›ci, których strony umowy nie byÅ‚y w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej starannoÅ›ci.

  1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.

 

§ 8

W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego, a w sprawach procesowych przepisy Kodeksu postępowania cywilnego.

 

§ 9

UmowÄ™ niniejszÄ… sporzÄ…dza siÄ™ w trzech jednobrzmiÄ…cych egzemplarzach w tym jeden egzemplarz dla Wykonawcy i dwa egzemplarze dla ZamawiajÄ…cego.

 

Wykaz zaÅ‚Ä…czników do umowy:

 

  1. Oferta Wykonawcy,

 

 

 

Wykonawca:                                                                                           ZamawiajÄ…cy:

 

 

Do pobrania: formularz ofertowy

 
informacje wprowadziÅ‚:Grzegorz Kud³acz
data dodania: 18 Lutego 2016
data modyfikacji: Grzegorz Kud³acz / 2016-03-03 20:16:06
data wyworzenia: / 18 Lutego 2016